Pokud se zákazníci T-Mobilu rozhodnou strávit jakýkoli čas mezi 1. červencem a 31. srpnem domácí turistikou, mohou se na řadě historických památek, koupališť, muzeí, ale také v restauracích a hotelech setkat s letákem obsahujícím speciální QR kód. Tenž bude možné odeslat bezplatnou SMS a získat tak unikátní kód, jehož vložením do mobilní aplikace Můj T-Mobile si zákazník aktivuje na 24 hodin neomezená data.

Sedmnáct set míst po Česku 

Pro realizaci této kampaně oslovil T-Mobile více než 500 svých firemních zákazníků z oblasti cestovního ruchu gastronomie a hotelnictví a ve spolupráci s redakcí portálu Kudyznudy.cz, provozovaným státní agenturou pro podporu cestovního CzechTourism, nabídl účast dalším 1700 subjektům po celé republice.

V seznamu by se tak měly objevit oblíbené turistické cíle, provozovny ze segmentu gastronomie, ubytování, cestovního ruchu atd. Neomezená data zdarma by tedy měla být k dispozici v každém regionu Česka.

"V portfoliu máme přibližně 33 tisíc firem z oblasti cestovního ruchu, gastronomie a hotelnictví, jimž poklesl provoz až o 80 procent. Řada podnikatelů z této oblasti říká, že právě toto léto pro ně bude rozhodující v tom, zda jejich firma přežije. Důležité přitom je, aby se jim podařilo něčím nahradit výpadek příjmů" uvedl v rámci online tiskové konference Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile pro Českou republiku. "Oslovili jsme proto téměř 550 firem z této oblasti a doufáme, že nabídnutým benefitem zvýšíme v jejich lookalitách návštěvnost," dodal.

Nabídku firma podpoří také reklamní kampaní se sloganem „Spolu po magentové“. Její symbol připomíná klasickou turistickou značkou, ovšem s magentovou barvou. Kampaň vytvořila agentura Saatchi & Saatchi.

Známá i méně známá lákadla

Mezi nabízenými turistickými atrakcemi jsou jak známější místa včetně Prahy, tak i některé méně známé lokality a atrakce, například krokodýlí zoo v Protivíně, bobová dráha v Brně, románská rotunda svaté Kateřiny ve Znojmě a řada dalších.

"Podle našeho posledního průzkumu plánuje dovolenou v Česku strávit osm z deseti Čechů. Konceptem #světovéČesko se je snažíme motivovat k tomu, aby navštívili i méně známá místa v regionech, která na tuzemské turisty čekají. K tomu, využíváme i potenciálu spolupráce s dalšími partnery," konstatoval Jan Herget, ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.

Místa si jejich potenciální návštěvníci z řad zákazníků T-Mobilu mohou od 1. července vybírat na internetovém portálu Po magentové.