„Rozhodnutí o tom, že budeme rozvážet, jsme zvažovali již při první vlně, ale nikdo nevěděl, jak dlouho vše bude trvat, a tak jsme se na jaře pustili do jiných věcí, které byly v restauraci třeba udělat. Nyní už byl ale rozvoz a otevření okénka jasnou volbou,“ začala své vyprávění provozní restaurace Eliška Němcová, která se vloni stala jednou z nejlepších výčepní z celého Česka, když vyhrála stříbro v soutěži Master Bartender.

„Situace není jednoduchá pro nikoho z nás, ale všichni máme pocit, že nás toto období stmelilo. Fungujeme jako tým, snažíme se všichni vymýšlet stále nové a zajímavé věci, které naše zákazníky zaujmou a budou nás zároveň bavit,“ řekla sympatická provozní.

A tak restaurace nyní místo žehrání na nelehký osud nabízí speciální víkendové boxy, denní tříchodové menu za zvýhodněnou cenu a už nyní na listopad připravují svatomartinskou husu a zabijačkové menu. Lidé mohou přijít k okénku nebo si jídlo objednat domů.

„Já jako provozní řeším také naše sociální sítě a s ostatními vymýšlíme nová témata a fotky. A jako všichni, co jsou pro ruce a mají řidičák, jezdím taky s autem a rozvážím,“ popisuje Eliška Němcová novou náplň práce skoro všech zaměstnanců. Malého červeného draka, jak rozvozovému autu personál přezdívá, zapůjčila maminka majitelky Lenky Sádlové.

Její první rozvozová jízda po Kutné Hoře neměla chybu. „Když jsem vyjela za hranice našeho města, a navigace selhala, stálo to za to. Ztratila jsem se asi sedm kilometrů od Kutné Hory. Přítelem na telefonu, který mě zdárně navigoval, byl můj manžel. Tímto zdravíme naše hosty ze Svatého Jakuba,“ vylíčila se smíchem. V restauraci se prý snaží zlepšovat každý den, jako tomu bylo za běžného provozu. Od prvního zazvonění telefonu, přes skvělou práci kuchařů až po včasný dovoz a předání zásilky s úsměvem.

„Lidé, kteří nás mají rádi, nás chtějí podpořit. Objednávají obědy i večeře nebo chodí do okénka i třikrát týdně. To je až neuvěřitelné, ta podpora lidí nás motivuje jít dál a mnohdy i dojímá,“ dodala majitelka restaurace Lenka Sádlová.