Inovovaný model vylepšil jízdní schopnosti, ovladatelnost i image. Podpis v podobě písmene X dostal výraznější prostorovou podobu, výrazné čelní partie mají přepracované sdružené světlomety, přibylo orámování masky chladiče, nově tvarované jsou kryty zadních skupinových světel, Aygo má i nové LED světlovodné trubice na zádi. 

Jak prozradil šéfinženýr Kazuhiko Terai, úplně první inspirací pro podobu nového Ayga byl Atom boy, typická japonská animovaná postavička. „Jen jsem chtěl, aby nebyl tak placatý, aby výraz byl více 3D,“ popsal Kazuhiko Terai. Prozradil i zajímavost, že podíl na nové podobě vozu mělo i jeho vnímán rozdílů tváří lidí v Evropě a Japonsku. A rozhodně se nejednalo o tvar očí, ale spíše o umístění jejich a nosu v rámci celého tvaru a výrazu obličeje.

Toyota Aygo je vozidlem, kterým jezdí také prezident TPCA Koreatsu Aoki. „Myslím si, že bych měl používat auta továrny, ve které pracuji,“ řekl. A jezdí se mu s Aygem podle vlastních slov dobře. „Češi parkují po obou stranách silnic, což se v Japonsku nesmí. Díky Aygu nemám v Čechách problém zaparkovat,“ popsal. Koreatsu Aoki bydlí v Kolíně, chválí si, že to má do práce 10 minut cesty. Kolín hodnotí jako tiché, hezké místo, kde je výhodou, že všude dojde pěšky.

Peugeot a Citroën rovněž upravují auta, která se vyrábí v TPCA. Peuget 108 a Citroën C1 budou mít nově výrazně odhlučněný interiér a například inteligentní systém rozpoznávání dopravních značek napojený na mobilní aplikace. 

Peugeot při příležitost letošního autosalonu v Ženevě připravil obří sochu lva vytvořenou designovým studiem coby připomínkou 160 let loga značky Peugeot. Umělecké dílo je 12,5 metrů dlouhé a 4,8 metrů vysoké.