V první dvacítce kraj figuruje třikrát: nejvýše je na sedmé příčce Říčanská ulice v obci Sibřina na Praze-východ, hned následuje v pořadí osmá ulice Plukovníka B. Petroviče v Dobříši na Příbramsku a 19. je Pražská ulice v Nymburce.
Je to stejně početné zastoupení jako mají hlavní město Praha i kraje Jihomoravský a Olomoucký. A poloviční ve srovnání se severem Moravy se šesti záznamy – přičemž Moravskoslezský kraj dokonce nelichotivě obsadil kompletní „stupně hanby“ i místo pod nimi: patří mu 1. – 4. příčka. V hlavním městě jsou jako nejproblémovější označeny ulice Radistů v Liboci u křížení s Dědinskou (14.), Pod Sokolovnou v Nuslích (16.) a Bělocerkevská ve Vršovicích u křižovatky s 28. pluku (17.).
Na výsledky ankety v rámci projektu, do kterého se svými hlášeními zapojují tisíce motoristů, upozornil v pondělí Jan Marek z pojišťovny Generali. Připomněl, že v letošním ročníku motoristé nahlásili více než půl tisícovky problémových míst na silnicích volajících po opravě a ničících auta. Nápravy se skutečně dočkalo přes 43 procent z nich, což je podle Markových slov proti loňským 38 procentům pokrok.
Ve středních Čechách motoristé letos nahlásili 75 výtluků; oprava je evidována u 30 z nich. Úspěšnost pro letošní rok tudíž organizátoři vyčíslili na 40 procent. Celkově za devět let trvání projektu bylo v kraji hlášeno 2029 výmolů – a oprava byla zaznamenána u poloviny: 1012.
V žebříčku nejaktivnějších krajů získaly střední Čechy třetí pozici – za Moravou a hlavním městem. Praha na druhé příčce má zaznamenáno pro letošek 139 nahlášených výtluků, z nichž opraveno bylo 52; tedy s 37procentní úspěšností. Dlouhodobě je však úspěšnost 44 procent, když v rámci celého projektu byly z 2157 nahlášených „děr“ v asfaltu zaznamenány opravy v 944 případech. Úspěšnost je nižší než ve středních Čechách – nicméně do celkového pořadí promlouvají také počty výtluků. Jedničkou je pak Jihomoravský kraj: letošní úspěšnost vykazuje 52 procenta a celkovou 57.
Anticenu Nejhorší díra získala dálnice D1. Takové označení se však Ředitelství silnic a dálnic jeví poněkud nefér: Výmoly.cz mají podle něj spíš ukazovat na problémy se stavem silnic, s nimiž jejich správci dlouhodobě nic nedělají – přičemž o nejstarší české dálnici rozhodně nelze říci, že by se na ní nepracovalo.
Autor projektu Petr Čaník má však za to, že anticena patří kvůli dlouhodobě neutěšenému stavu nejen D1, ale celé dálniční síti v republice. „I přesto, že se jako projekt dlouhodobě věnujeme zejména stavu silnic druhých a třetích tříd, jsme nemohli postupovat jinak,“ prohlásil Čaník.