Snaží se vyhovět

„Není to výjimkou,“ odpovídá na otázku, zda už se s takovým případem setkal, Marek Strnad z kutnohorské prodejny elektrotechniky a elektroniky Dospiva. Dobrou zprávou pro spotřebitele je fakt, že firma se podle prodejce snaží v takových případech vyjít zákazníkům vstříc. S několika případy výše uvedeného omylu se pracovníci prodejny Dospiva setkali už i v letošním roce. „Už v období před Vánoci jsme zde z těchto důvodů řešili vrácení fritézy a tento týden přišel zakázník také s mp3 přehrávačem,“ popsal Marek Strnad s tím, že v obou případech se jednalo o zamýšlené nebo už „odtajněné“ vánoční dárky.

Móda se nedubluje

Naprotitomu vedoucí prodejny oděvů Jeans Mode v Kutné Hoře Ivana Jeřábková se s podobným případem zatím nikdy nesetkala. „Lidé přijdou s požadavkem na vrácení zboží z různých důvodů, jako je například nepadnoucí velikost, ale „zdvojení“ dárků nám zatím nikdo nehlásil,“ usmála se.