V průběhu měsíce bezpečnosti se v Kutné Hoře a Pardubicích objeví na frekventovaných komunikacích a u přechodů pro chodce billboardy a reklamní plochy se sloganem „Zpomalte! Blíží se zebra“. Řidiči tak dostanou jasné upozornění, aby před přechodem pro chodce zpomalili. Kampaň má ale i zábavné pokračování a důležitý přesah.

Firma adoptuje jednu ze zeber žijících v Safari parku Dvůr Králové a svým příspěvkem tak pomůže oblíbené výletní destinaci v dnešní těžké době, kdy se zoologické zahrady potýkají s významným propadem příjmů. Na webu www.pozorzebra.cz pak bude možné zebře vybrat jméno. Autor nejlepšího nápadu bude odměněn volnými vstupenkami do Safari parku Dvůr Králové.

„Věříme, že kampaň Pozor, zebra! pomůžeme jak větší bezpečnosti na ulicích obou měst, tak k zachování oblíbeného výletního místa, kterým je pro obyvatele Pardubic i Kutné Hory právě Safari park Dvůr Králové,“ uvedl manažer PR a komunikace společnosti Foxconn v České republice Pavel Kožený.