„Letošní ročník přilákal nejen české, ale i zahraniční účastníky, startovali závodníci z Německa, Rakouska a také z Polska. Zúčastnily se unikátní automobily, jako například RAF z roku 1909 či legendární Ford T z roku 1914. Myslím, že i doprovodný program po oba víkendové dny se vydařil ke spokojenosti diváků i účastníků a již nyní počítáme s pořádáním třetího ročníku, samozřejmě opět v Kutné Hoře,“ tenkrát shrnula spokojeně krátce po vyhlášení vítězů ředitelka závodu Mariana Tarčáníková.

Samotná soutěžní jízda přesnosti do vrchu Kaňk měla čtyři kola a závodníci v nich měli dosáhnout pokud možno co nejpodobnějších časů. V tomto směru se letos nejlépe dařilo soutěžícímu z Karlových Varů s vozem Tatra 57a vyrobeným v roce 1937.

„Jel jsem kutnohorskou rallye už loni, to jsem s Populárem Monte Carlo vyhrál cenu za nejkrásnější auto, v samotném závodě jsem ale neuspěl. Všechno jsem si tedy vynahradil letos,“ prohlásil vítěz Zdeněk Touš, který si z Kutné Hory, kromě dalších cen, odvezl i šek na pět set euro.