Součástí zakázky byla především modernizace tří přejezdů, z nichž v jednom případě jde o křížení dráhy se silnicí I. třídy (I/17). Jde o nechvalně známý přejezd u Koudelova. Podle Svobody šlo o poslední přejezd se silnicí I. třídy na síti Správy železnic, který byl zabezpečen pouze kříži. Nově dostal výstražná světla a závory z kompozitního materiálu s LED svítidly.

Součástí stavby byla i rekonstrukce železničního spodku a svršku v okolí přejezdů a dvou přilehlých mostů. Zajímavostí projektu je náhrada mostu přes Koudelovský potok, na kterém právě dochází ke křížení dráhy a silnice I/17. Původní přemostění bylo odstraněno a na jeho místě vznikl nový prefabrikovaný železobetonový most složený z profilů ve tvaru U.

Rekonstrukce železničního přejezdu u Koudelova.
PODÍVEJTE SE: Železniční přejezd u Koudelova bude mít nový výstražný systém

Trať Čáslav – Třemošnice je dlouhá 17 kilometrů. Vychází ze samostatného (místního) nádraží v Čáslavi naproti hlavnímu nádražína trati 230, k němuž je spojení přes dvojitou úvrať. Další úvrať na trati je ve stanici Žleby.

Zhotovitelem prací bylo sdružení firem AŽD Praha a Chládek a Tintěra Pardubice, které v tendru uspělo s cenou 63,2 milionu korun.